سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
Instagram
 
 
نویسنده : محسن اقبالی
تاریخ : چهارشنبه 93/3/7
نظر

• موضوع : توجه به نعمت های خداوند و نتایج شگفت انگیز این کار  ..

روش های تربیتی ، انواع گوناگونی دارد که یکی از  آن ها ، تربیت بر اساس توجه دادن افراد بر نتایج کارهای آن ها در دنیاست . در این روش محرک  انجام کارها و مقصود اصلی ، رسیدن به انواع منافع دنیوی است ... روش دیگر ، تربیت با توجه بر منافع اخروی کردار انسان است .در این شیوه ، محرک و مطلوب ، سود و سعادت اخروی است تا از این طریق انسان ها را به سوی خدا و خوبی ها سوق دهند و باعث اجتناب آن ها از بدی ها شوند ...

• عشق به خداوند :
در میان انـواع روش های تربیتی ،  روشــی دیگر وجـود دارد که  پایه و اســاس آن مبتنی بر  عشــــق  و  " مهـر الهی "  است . با توجه به فـواید و نتایج بدست آمده مشخص شده که این روش الهی و آسمانی ، عالی ترین و  بهترین شیوه برای هدایت و تربیت انسان هاست  .لازم به ذکر است که این سبک تربیتی ، باعث رفع بسیاری از انواع " مصائب و مشکلات فـرد و جامعه "می شود و عامل نیرومندی برای " اجتناب از گناه "می باشد ..

• راه کسب عشق روز افزون به خداوند :
یکی از راههای رسـیدن به محبت خـداوند در دل ، که در ایجاد " شکر شـایسته " و " طاعت و تقـوا " نیز نقش مهم و موثری دارد " یادآوری و توجه و تامل در نعمت ها " و لطف و احسان هایی است که خداوند مهربان به ما مبذول داشته است ...


• با وجـودی که شـمارش تمامی نعمت ها کاری غیر ممکن است ، در عین حال در حد توانمان می کوشـیم تا با "  یـاد نعمت ها  " و شکر مناسب آنها ، به لطف خداوند  به " عشــق و عبـودیتـی "  روز افزون برسیم .. 


 
 
من در 17 مرداد 64 در شهر تفت یزد به دنیا آمده ام. از خانواده مذهبی و سنتی یزد و همواره به عکاسی علاقه زیادی دارم. طراحی گرافیک نیز کار می کنم. دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر نرم افزار می باشم. پیاده روی و کوهنوردی خیلی دوست دارم.